Головна сторінка


1. Прізвище, ім’я та по батькові: Шаповал Ірина Миколаївна.
2. Дата і місце народження: 25.08.1970 р., Київська обл., Бориспільський    р-н, с. Дударків.
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефоном: вул. Горького, 42, кв. 50, м. Бориспіль, Київська обл., Україна, індекс 08300.
4. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом: вища, Український державний  педагогічний університет  ім. М.П.Драгоманова, 1995р., спеціальність «Українська мова та література».
5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу):
Бориспільський НВК«Гімназія «Перспектива» -  загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів , вул.Київський Шлях, 97-а (045-95)6-77-05.
6. Стаж роботи: 27 років, у тому числі педагогічний:21.

7. Кваліфікаційна категорія: І категорія.


Власний педагогічний портрет

Улюбленим для Ірини Миколаївни в шкільні роки був урок рідної мови, а ще більше -  захоплювалась читанням. Спочатку  з головою поринала в чудернацький світ казкових героїв, а згодом – просиналась з книгою, в якій вирували бурхливі події людського життя.
 Бути  вчителем мріяла ще з дитячих років.  Навчаючись у дев’ятому класі,  почала свою «педагогічну» діяльність – з допомогою вчителя проводила уроки  української мови  та літератури  у п’ятикласників. Враження  були  неабиякі. Тому після школи одразу ж подалася до педагогічного, обравши саме цей фах.
Після закінчення університетувідразу  до школи, щоб втілити мрію в життя!
Ірина Миколаївна  стверджує, що мова є найважливішою передумовою природного розвитку, здорового формування дітей. Ніяка мова не впливає так глибоко й благотворно на дух і тіло, як рідна.  Розвиваючи інтерес до мовикористується головним  принципом – формування  цілісного світогляду школярів.  Вважає, що педагог, а особливо вчитель української мови та літератури, покликаний «відкрити» цілісний світ для своїх вихованців, а не окремі його шматочки.  Тому впроваджує в навчання інтегровані уроки, спрямовані на розвиток  творчих здібностей та потенціальних можливостей, духовне збагачення учнів. Завдяки  проведенню інтегрованих уроків формує не лише міцні знання з конкретного предмета, а й ознайомлює з такими філософськими  категоріями, як «людина – природа», «людина – суспільство».
Не змінюючи  змісту навчальних програм,  учитель-словесник розробила низку інтегрованих уроків, поєднуючи близькі, «рідні» предмети:  українську мову  з трудовим навчанням, математикою, образотворчим мистецтвом; українську літературу з історією, етикою, психологією, біологією, музикою.
У своїй роботі  Ірина Миколаївна використовує інтерактивні форми навчання  на таких типах уроків, як: урок-дослідження, урок-виставка, урок-роздум, урок-гра «КВК» та інші.
Кожен із своїх уроків педагог розпочинає з цікавих фактів, висловів, фраз, віршованих рядків, що неодмінно спонукають до роздумів, задають загальний емоційний фон уроку.
Щоб навчити всіх і кожного, потрібна ще й індивідуальна робота з дітьми. Для цього в учителя великий арсенал дидактичного матеріалу: картини, малюнки, схеми, таблиці, ілюстрації. Учитель особливу увагу акцентує на роботі з обдарованими учнями та тими, які цікавляться предметом, розвивають їхні творчі здібності, вдало мобілізує енергію та зусилля учнів на творчий пошук.
Ірина Миколаївна -  емоційний, творчий, ерудований, закоханий у свою працю вчитель. Безмежно радіє, коли бачить, що діти відчувають інтерес до її предмета, стараються, з особливим задоволенням беруть участь у мовознавчих та літературознавчих конкурсах. Закохана в поезії О. Олеся, Ліни Костенко, В. Симоненка  сама складає  вірші  та навчає цьому своїх вихованців. Тому  вони  -  неодноразові переможці  Всеукраїнського  поетичного  конкурсу «Зерна доброти», що традиційно проходить щороку.  

Немає коментарів:

Дописати коментар