1. Прізвище, ім’я
та по батькові: Шаповал Ірина Миколаївна.
2. Дата
і місце народження: 25.08.1970 р., Київська обл., Бориспільський р-н,
с. Дударків.
3. Повна
домашня адреса з поштовим індексом, телефоном: вул. Горького, 42, кв. 50, м. Бориспіль, Київська обл., Україна,
індекс 08300.
4. Освіта,
назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом: вища, Український державний педагогічний університет ім.
М.П.Драгоманова, 1995р., спеціальність «Українська мова та література».
5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон
закладу):
Бориспільський
НВК«Гімназія «Перспектива» - загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів , вул.Київський
Шлях, 97-а (045-95)6-77-05.
6. Стаж
роботи: 27
років, у
тому числі педагогічний:21.
7. Кваліфікаційна
категорія: І категорія.
Власний педагогічний портрет
Улюбленим для Ірини Миколаївни в шкільні роки був урок рідної мови, а ще більше -
захоплювалась читанням. Спочатку
з головою поринала в чудернацький світ казкових героїв, а згодом –
просиналась з книгою, в якій вирували бурхливі події людського життя.
Бути вчителем мріяла ще з дитячих років. Навчаючись у дев’ятому класі, почала свою «педагогічну» діяльність – з
допомогою вчителя проводила уроки
української мови та
літератури у п’ятикласників.
Враження були неабиякі. Тому після школи одразу ж подалася до педагогічного,
обравши саме цей фах.
Після закінчення університету – відразу до
школи, щоб втілити мрію в життя!
Ірина Миколаївна стверджує,
що мова є
найважливішою передумовою природного розвитку, здорового формування дітей.
Ніяка мова не впливає так глибоко й благотворно на дух і тіло, як рідна. Розвиваючи
інтерес до мови, користується
головним принципом – формування
цілісного світогляду школярів. Вважає, що педагог, а особливо вчитель української мови та
літератури, покликаний «відкрити» цілісний світ для своїх вихованців, а не
окремі його шматочки. Тому впроваджує в
навчання інтегровані уроки, спрямовані на розвиток творчих здібностей та потенціальних
можливостей, духовне збагачення учнів. Завдяки
проведенню інтегрованих уроків формує не лише міцні знання з конкретного
предмета, а й ознайомлює з такими філософськими
категоріями, як «людина – природа», «людина – суспільство».
Не змінюючи змісту навчальних
програм, учитель-словесник розробила
низку інтегрованих уроків, поєднуючи близькі, «рідні» предмети: українську мову з трудовим навчанням, математикою,
образотворчим мистецтвом; українську літературу з історією, етикою,
психологією, біологією, музикою.
У своїй роботі Ірина Миколаївна
використовує інтерактивні форми навчання
на таких типах уроків, як: урок-дослідження, урок-виставка, урок-роздум,
урок-гра «КВК» та інші.
Кожен із своїх уроків педагог розпочинає з цікавих фактів, висловів, фраз,
віршованих рядків, що неодмінно спонукають до роздумів, задають загальний
емоційний фон уроку.
Щоб навчити всіх і кожного, потрібна ще й індивідуальна робота з дітьми. Для
цього в учителя великий арсенал дидактичного матеріалу: картини, малюнки,
схеми, таблиці, ілюстрації. Учитель особливу увагу акцентує на роботі з
обдарованими учнями та тими, які цікавляться предметом, розвивають їхні творчі
здібності, вдало мобілізує енергію та зусилля учнів на творчий пошук.
Ірина Миколаївна - емоційний, творчий, ерудований, закоханий у свою працю вчитель. Безмежно радіє, коли бачить, що діти
відчувають інтерес до її предмета,
стараються, з особливим задоволенням беруть участь у мовознавчих та
літературознавчих конкурсах. Закохана
в поезії О. Олеся, Ліни Костенко, В. Симоненка
сама складає вірші та навчає цьому своїх вихованців. Тому вони
- неодноразові переможці Всеукраїнського поетичного
конкурсу «Зерна доброти», що традиційно проходить щороку.
Немає коментарів:
Дописати коментар